נשמח לעמוד לשירותכם

צרו איתנו קשר

בשעות הפעילות: א'-ה' 10:00-18:00

  שירות תמיכה טלפוני: 6208*  / 02-545-3555

  מייל תמיכה והצטרפות: help@safe-tec.co.il

  שירות תמיכה וואטסאפ: 052-3338426

  שירות תמיכה בהודעות: 052-333-8426

יש לכם שאלה? יתכן והתשובה עליה ממש כאן

שאלות כלליות

    בוודאי! אין שום התחייבות! בכל שלב תוכלו להתנתק ולבטל את הסינון, בהתאם לתנאי הכשרות.

    לא. התוכנה משתלבת באופן מושלם עם המכשיר ולכן הוא ממשיך לעבוד בצורה חלקה לחלוטין ללא כל הפרעה או האטה בחוויית השימוש בו.

    בהחלט. תוקף האחריות ממשיך כרגיל.

    אפליקציית סייפטק למכשירי אנדרואיד תומכת במכשירי סמסונג או LG המגיעים עם מערכת הפעלה של החברה ולא מערכת נקיה של גוגל כגון android one – android go.

אם ברצונך לרכוש מכשיר חדש, מומלץ לבדוק איתנו מראש האם המכשיר תומך בסינון שלנו.
תוכנת סייפטק למחשב תומכת במחשבי Windows.
דרישות מערכת מומלצות:
מערכת הפעלה: Windows 7 ומעלה
מעבד: Intel Core i3 ומעלה
זכרון פנימי: 4GB RAM ומעלה
שטח אחסון: לפחות 100MB

   אפליקציית סייפטק אינה צורכת יותר סוללה מכל אפליקציה אחרת. לפי בדיקות שביצענו, רמת צריכת הסוללה עם אפליקציית סייפטק ובלעדיה זהות כמעט לחלוטין.
אפליקציית הסינון אף יכולה לחסוך סוללה, על ידי חסימת אפליקציות מזיקות ובלתי רצויות לפי הגדרות הסינון שלך. מנהל המשימות של אנדרואיד עלול להציג את אפליקציית סייפטק כמקור לצריכת הסוללה, אך לא כך הדבר.

אנו ממליצים להתקין את האפליקציה הבאה במכשירך, אשר תציג בפירוט אלו אפליקציות הן המקור לצריכת הסוללה:

להתקנת האפליקציה

יש לבצע את הבדיקה לאחר שימוש ממושך במכשיר וביישומים השונים.

    הסינון של חברות הסלולר הינו רק על הסים, בעוד תוכנת סייפטק מסננת את המכשיר עצמו ומגינה עליו גם במקרה של הכנסת סים אחר או חיבור לרשת אלחוטית בארץ או בחו"ל.

    לא. תוכנת הסינון מותקנת על גוף המכשיר ומגינה מפני תוכן בלתי ראוי הן בגלישה סלולרית והן אלחוטית.

    בהחלט! המערכת מסננת תכנים לא ראויים בכל רחבי המכשיר, גם באפליקציות ללא אינטרנט אשר מותקנות בו לפני ההצטרפות להגנה.

   בסינון סמארטפון עם סייפטק אין גישה ליוטיוב רגיל אלא רק דרך אפליקציות צד שלישי של יוטיוב כשר.
בסינון מחשב עם סייפטק ניתן לגלוש ביוטיוב לסרטונים ללא תמונות נשים, בקטגוריות מוזיקה חסידית, מקצועות ונושאים שימושיים נוספים.

   לא ניתן להשתמש ב-VPN של המכשיר או באפליקציית VPN אחרת כאשר ההגנה פועלת.

   רמת ההגנה 'עבודה' בלבד תספק גישה לכלל האתרים השימושיים כגון התכתבות אישית, אתרי ממשלה, עיריות, בנקים, כלי עבודה וירטואליים ותכנים תורניים.
רמת ההגנה 'קניות' תוסיף גישה לאתרי קניות ועסקים בנוסף לאתרים השימושיים במסלול עבודה.
רמת ההגנה 'חדשות' תוסיף גישה לאתרי חדשות חרדיים בנוסף לאתרים של מסלול קניות ועבודה.

   קודם כל אם זה לא נפתח, יתכן ויש סיבה…
דבר שני, בדקת האם האתר או האפליקציה נפתחים ברמת סינון פתוחה יותר? ניתן לבחור בסוג המסלול ממש כאן.

   אנו עושים כל מאמץ לסינון מדויק עם אפס שגיאות. אם בכל זאת נחסם משהו שלא בצדק, ניתן תמיד לפנות אלינו באחת מהדרכים בתחתית הדף ואנו נבדוק זאת מחדש.
במידה ויתאפשר לפי כללי הוועדה הרוחנית, נשמח לפתוח את האתר או האפליקציה.

   לחלוטין לא. הסינון עובד על ידי רובוטים ותוכנות הפועלים ללא מגע יד או עין אדם.

    כן! אפשר לתאם איתנו שעות מסוימות בהן המכשיר יחסם אוטומטית לשימוש (מלבד מאפליקציות מערכת כגון חייגן אנשי קשר שעון מעורר וכדומה)

שאלות טכניות

   המספר המזהה הינו ייחודי לכל מכשיר (שילוב של מספרים ואותיות באנגלית) ומשמש לזיהוי מכשירך בעת פנייה לתמיכה הטכנית. 

בכדי למצוא את המספר המזהה שלך יש לפתוח את אפליקציית סייפטק (המזוהה באמצעות הסמל:  ), המספר המזהה מופיע במסך הכניסה, בתחתית המסך מצד ימין, בתווים קטנים.

   אנו ממליצים לעדכן את הגרסה על ידי ביצוע הפעולות הבאות:

  1. לפתוח את אפליקציית סייפטק במכשיר, כאשר המכשיר מחובר לאינטרנט.
  2. ללחוץ על כפתור התפריט או החזרה של המכשיר.
  3. כשיעלה התפריט, ללחוץ על "עדכן גרסה".

   במסגרת הסינון אנו כפופים להוראות הכשרות של רבני קרלין המפקחים על הסינון.
על מנת להסיר את הסינון מהמכשיר יש להגיש בקשה מול ועד הכשרות שיאשרו לנו להסיר את הסינון.
התהליך עלול לארוך מספר ימים וכרוך בדמי הסרה בסך 99 ש"ח.

מנהל המשימות של אנדרואיד עלול להציג את אפליקציית סייפטק כמקור לצריכת נתוני הגלישה, אך לא כך הדבר.
כאשר מכשירך מוגן על ידי סייפטק, כל תעבורת הגלישה עוברת דרך שרת הסינון (VPN) שלנו. לכן, כאשר מערכת אנדרואיד מחשבת את צריכת נתוני האפליקציות במכשיר, אפליקציית הסינון תוצג כמקור לצריכת הנתונים.
אך אפליקציית הסינון היא אך ורק נקודת ביניים דרכה עוברים הנתונים ולא המקור לצריכת לנתונים.

אנו ממליצים לך להתקין את האפליקציה הבאה במכשירך, אשר תציג בפירוט אלו אפליקציות הן המקור לשימוש בנתוני הגלישה:

להתקנת האפליקציה

יש לבצע את הבדיקה לאחר שימוש ממושך במכשיר וביישומים השונים.

   לא. הפונקציה של נקודה חמה חסומה במסגרת הסינון, מכיוון שתעבורת הרשת המשודרת דרך הנקודה החמה לא תהיה מסוננת.
בעת הפעלת הנקודה החמה, תעבורת הרשת יוצאת משרת הסינון שלנו ולכן הסינון אינו אפשרי מסיבות טכנולוגיות.

פתרון תקלות

   זה יכול לקרות בגלל שמערכת הסינון על המכשיר זיהתה ניסיון לעקוף את הסינון, וכיבתה לך את האינטרנט במכשיר.
יש לכבות את המכשיר, להפעילו מחדש ולאחר מכן יש להפעיל נתונים ניידים או ווייפיי.

   חשוב להבין כי הסינון עובד לפי קריטריונים שנקבעו מראש, עם מערכת בינה מלאכותית מתקדמת על מנת לזהות כל אתר או אפליקציה.
קורה לעיתים שהמערכת פספסה את תוכן האתר / אפליקציה וקבעה בטעות כי ניתן לגשת אליו, אך ברוב המקרים החסימות מוצדקות, גם אם זה נראה לא מוצדק.
למותר לציין כי בדרך כלל בחירת רמת ההגנה של הלקוח היא זו שחוסמת אתרים מסוימים.
בכל מקרה אנחנו פה בשבילך ונשמח לקבל קישור של האתר או האפליקציה שנחסמו כדי לשלוח אותם לבדיקת אנוש נוספת ולבדוק למה זה קרה.

לשליחת קישור של אתר

לשליחת קישור של אפליקציה

    יש לשלוח לנו קישור לאתר בו התרחשה התקלה וצילום מסך של האתר עם התקלה כפי שהוא מופיע אצלך במכשיר.

   ישנם מכשירים בהם הסינון מתנגש עם אפליקציית ה-SMS המובנית של המכשיר, במקרה כזה יש להתקין אפליקציית SMS חלופית של גוגל ולבחור בה כברירת מחדל.
על דאגה, היא מצוינת ואף נוחה יותר מהמובנה על המכשיר. בנוסף לכך, כל ההודעות עוברות אוטומטית לאפליקציה החדשה ללא כל פעולה מצידך. להתקנה.

   על מנת לפתוח קובץ מסוים אנחנו צריכים אפליקציה מתאימה לפתוח אותה, לפעמים בטעות הוגדרה אפליקציה לא מתאימה או שאין בכלל כזו במכשיר, ולכן המכשיר ישלח אותנו לחנות לא מוכרת להתקנה של האפליקציה הנדרשת וזו הסיבה לדף החסימה.

על מנת לפתור את התקלה יש ללחוץ על הקישורים הבאים ולהתקין 4 אפליקציות בסיסיות של גוגל לפתיחת קבצים:

  1. כאן להתקנת PDF (פי די אף)
  2. כאן להתקנת Docs (וורד)
  3. כאן להתקנת Sheets‏ (אקסל)
  4. כאן להתקנת Slides‏ (מצגות  פאוור פוינט)

   הסיבה שאין תמונות בחנות היא בגלל הסינון.
ישנם אתרים או אפליקציות בהם המערכת מצליחה לסנן תמונות לפי סוג התמונה, אבל ישנן אפליקציות, כמו בחנות למשל, בהן לא ניתן לסנן.
לכן, בהוראת הכשרות המפקחת על הסינון, על מנת למנוע מקרה בו תופיע תמונה לא ראויה חסמנו לגמרי את התמונות בחנות האפליקציות.
אנו מבינים את אי הנוחות אך אך בטוחים כי גם בשבילך זהו מחיר קטן עבור הגנה אמיתית ללא פשרות, ומבטיחים כי ברגע שיתאפשר, נפתח את התמונות באפליקציה בצורה מסוננת.

   במסגרת הסינון לא ניתן לגשת ליוטיוב הרגיל ממכשיר סלולרי.
ניתן להתקין אפליקציות חיצוניות של יוטיוב כשר בצורה ידנית מהאתרים שלהם:

  1. כאן להורדת כושר טיוב
  2. כאן להורדת ג'יי טיוב Jtube

בכל מקרה של תקלה או בקשה לגבי האפליקציות הנ"ל יש לפנות לבעלי האפליקציה בכתובות המייל שלהם:

כושר טיוב thekoshertube@gmail.com
ג'יי טיוב jtube.live@gmail.com

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

   במסגרת הסינון ובהתאם למסלול שלך, ניתן לגלוש רק בדפדפן כרום של גוגל. ()
לקוחות רבים מתבלבלים עם האפליקציה גוגל G () אשר אינה ניתנת לשימוש במסגרת הסינון ולכן טועים לחשוב שהגוגל לא עובד במכשירם.

בעיה בכניסה לאפליקציות ואתרים מאובטחים (גוגל, ג'ימייל, יוטיוב ועוד)

במקרים בהם אישור האבטחה של האפליקציה שלנו לא מותקן על המכשיר, יתכנו בעיות בכניסה לאתרים מאובטחים או אפליקציות מאובטחות כדוגמת ג'ימייל, פייסבוק, יוטיוב ועוד.

במצב כזה, עלולה להופיע בדפדפן הודעה זו: (לצרף)

בכדי לפתור בעיה זו, יש לבצע מספר צעדים פשוטים המפורטים מטה. (לפני ביצוע צעדים אלה, יש לוודא כי מוגדרת במכשיר נעילת מסך מסוג קוד PIN.)

  1. יש לפתוח את אפליקציית סייפטק במכשיר.
  2. ללחוץ על כפתור התפריט או החזרה של המכשיר.
  3. לכשיעלה התפריט, יש ללחוץ על "התקן אישור אבטחה".

רימון סלולרי – אישור אבטחה

  1. בחלון המופיע, יש ללחוץ "אישור".

רימון סלולרי – אישור אבטחה

  1. במידה ותופיע ההודעה "הזן סיסמה של אחסון אישורים", יש להזין את קוד PIN/סיסמת נעילת המסך שהגדרת וללחוץ "המשך". אם לא הגדרת קוד, יש להגדיר אותו כעת בהגדרות המכשיר. לאחר הגדרת הקוד, ניתן לחזור על הפעולה שוב ולהתקין את אישור האבטחה (למידע נוסף).
  2. אישור האבטחה הותקן. יש לכבות ולהפעיל מחדש את המכשיר.

רימון סלולרי – אישור אבטחה
לאחר ביצוע תהליך זה, הבעיה בכניסה לאתרים אלה תיפתר.



בטוח ששווה לדבר איתנו...

צרו איתנו קשר

בשעות הפעילות: א'-ה' 10:00-18:00

  שירות תמיכה טלפוני: 6208*   / 02-545-3555

  שירות תמיכה וואטסאפ: 052-3338426

שירות תמיכה בהודעות: 052-333-8426

  מייל תמיכה והצטרפות: help@safe-tec.co.il

על מה תרצו לדבר איתנו?

הפניה נשלחה בהצלחה!

נטפל בה בהקדם...